tisdag 23 februari 2016

Sili or silly?

- Jag skulle säga att din bröstoperation är ett totalt slöseri med mina skattepengar Monica! sade Christian allvarligt i telefonen. Om jag känner dig rätt skulle jag tippa på att du skaffar dig ett par små söta saker till bröst som är totalt menlösa! Tacka vet jag "Baywatch"! I´ll be ready, nanananana, nynnade han glatt. Där snackar vi tuttar! Ett par rejäla livbojar som kan agera flytväst åt dig i sommar när du är ute och åker båt! Jag ser bara möjligheter!
- Mmm, vi kan ju vara överens om att vi inte är överens i alla fall Christian, svarade jag skrattandes. Jag tycker inte att det är så fint med enorma bröst. Dessutom skall jag bära runt på dem själv också och det skulle se väldigt oproportionerligt ut med eftersom jag är förhållandevis smal för övrigt.
- Jo, där har du väl en poäng, svarade han. Inte ens ett par schyssta tuttar skulle hjälpa dig med din matchvikt på 48 kilo. Du är på tok för smal. Däremot är jag övertygad om att du inte behöver bära dem själv utan att Jonatan kan tänka sig att avlasta dig så att säga! Agera BH utifall att det skulle bli för tungt! Jag känner mig ändå lite kränkt måste jag säga! Här sitter jag i egenskap utav tuttexpert och du kan inte ens ta till dig utav mitt expertutlåtande. Du kan tänka dig att gå privat och lägga en massa pengar på konsultationer medan jag erbjuder dig konsultation helt gratis som du nekar!
- Jag är sjukt tacksam för alla tips vännen, men jag klarar mig fint med ett par "normala bröst". Min målsättning är att uppnå någon form utav symmetri, inget annat.
- Du förstår Monica att du kommer bara att se lite svullen ut om du ska göra några små söta saker, flikade Christian in. Killarna kommer att gå förbi dig på stranden på sommaren och tänka, "Jaha, hon har mens". Det vill du väl inte uppnå? Jag kan visa dig hur ett par schyssta lökar ska se ut!
- Väldigt snällt att du är så mån om mig, men jag vet faktiskt hur olika bröst kan se ut och jag tycker fortfarande att det ser patetiskt ut med tjejer som behöver en skottkärra att lägga brösten i, kombinerat med en getingmidja. Det jag vill uppnå är som sagt någon form utav symmetri, ja i den mån det nu är möjligt...

- Du vet inte alls hur fint det kan ut! Jag har några schyssta sidor jag kan visa dig så att du får lite bredare perspektiv! Vi kan ta en eftermiddag du och jag framför datorn, så ska du få se på grejer!
- Tack, men nej tack Christian! Jag kan länka dig lite schyssta sidor på hårtransplantationer istället! Jag har numera åtminstone fluffigare frisyr än vad du har! Om du tar lite hår från bröstet och flyttar upp på hjässan så kan du ju söka in till ett flyktingboende för ensamkommande flyktingbarn! Du fyller ju 39 år i år så åldern har du med dig! Det är ju en fördel! Man inser dessvärre att leg på systemet inte är så mycket utav en komplimang i dagens Sverige. Kanske är det vårt regniga och mörka väder som gör det lite svårt för svenskarna att avgöra åldern på folk!
- Jo, det skulle ju kunna förklara att Jonatan blev tillsammans med en tant, svarade Christian.
- Nja, det var rätt soligt på Filips fest faktiskt. Det var eventuellt ett par vodka-redbull som hade en viss inverkan på synen i så fall.

Jag fick ingen bra respons på hårtransplantationsförslaget, men, men jag sådde ju ett frö i alla fall! Jag insåg dessutom hur lyckligt lottad jag var med så omtänksamma vänner som Christian! Detta skulle nog bli alldeles lysande när det blev klart...

1 kommentar:

  1. Fasta halvstora sillisar är 😇 vet inte varför men det tycker jag iaf😊

    SvaraRadera