tisdag 9 september 2014

Leopardmönstrad persika är sååååå 2014!!!

Jag satt och stirrade på den välbekanta lappen i korridoren och kunde inte låta bli att le för mig själv, samt fascineras utav övriga människors sedvanliga reaktioner. En tung irritation vilade över hela väntrummet och jag roade mig inte helt oväntat med att le lite extra. Mig veterligen hade nämligen alla de som satt här antingen haft cancer och genomgick en adjuvant behandling för att minska risken för återfall, alternativt gick här för att bli botade eller hålla sjukdomen i schack. Jag tänkte att det då kändes rimligt att reta upp sig till oigenkännlighet pga lite förseningar! (Aldrig roligt när det händer, för att inte enligt polsk tradition benämna det vid en regelrätt katastrof i sammanhanget!) ;) 

Jag tittade ner på min numera leopardmönstrade persika och konstaterade att den hade blivit helt sjukt attraktiv! Det var bara såååå 2014 med leopardmönstrade saker och som det modelejon man var hade jag helt enkelt gått all in för att toppa modet! Det bästa med strålningen förutom denna bonus var också att bröstet hade svullnat upp!!! :) Jag säger bara Pamela Andersson gå och lägg dig, din tid är förbi! Jag hade aldrig legat inne med några meloner att tala om, så nu fick man helt enkelt passa på och njuta utav ett stort bröst i alla fall! Jag tänkte mig en budgetpolacklösning för att uppnå ett mer symmetriskt resultat i form utav en strumpa i bh:n på den andra sidan! Annars var Hang Mioku en sann inspiratör och det där med att injicera matolja själv i kroppen var klart underskattat! Jag gillade framförallt den knöliga effekten som det medförde och insåg att hon var ett tvättäkta geni! 

Nä, livet lekte och jag sken som en sol när de ropade upp mitt namn efter 2 timmars förseningar! Mot Krita, nu kör vi! Nu var det jag och Stålmannen mot världen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar