fredag 28 februari 2014

Synvillan - Han tar mig inte på tutorna egentligen!

- MITT LIV ÄR FÖRSTÖRT MONICA, vrålade Anna i andra ändan utav luren.
- Vasa? Frågade jag lugnt.
- Jag kommer inte att kunna visa mig mer i stan! Det är en katastrof detta! Martin ringde och skällde ut mig efter noter! Anna för i helvete, du är ju mamma sade han. De hade ju kunnat vara dina barn som du sitter i soffan med! Jag tror tyvärr att jag förstår precis vad han menar den här gången!
- Det blir lite lättare att begripa vad du menar också om du talar om vad som har hänt hjärtat. Katastrof tror jag inte eller har du också polskt påbrå? Polacker brukar tydligen alltid drabbas av just katastrofer!
- Jag var på Skottfintfesten, du vet den där maskeraden som du missade, sade Anna upprört. Det var Hollywood-tema, jag var jättenöjd med min outfit och det enda jag hade behövt göra var att sätta mig, själv då menar jag! När man går in får man nämligen posa i en soffa, så tas det ett fotografi på alla som kommer. Det låter ju kanske inte så avancerat att utföra, men det gick käpprätt skall jag be att få tala om! Men han tog mig verkligen inte på brösten!!! Jag lovar! Jag är fortfarande chockad!
- Har du rökt på eller vad snackar du om? Frågade jag och hoppades på att få en hint om vad som hade hänt.
- Ja, jag kan skicka över fotot så kommer du tyvärr att bli mer än varse om vad jag menar! Det ligger till råga på allt ute på såväl deras hemsida som Facebook, så att man verkligen kan göra sig till åtlöje inför allmän beskådning! Ååååh, mitt liv! Suck...
Anna skickade över fotografiet och jaaa, man fick väl ändå erkänna att det nog allt såg ut som om en pigg och rask 18-åring agerade gratis extra BH...


Jag skrattade tills jag grät, medan Anna inte direkt blev gladare utav mitt stöd.
- Shit, vilken fest jag måste ha missat! Fy vad orättvist! Själv tycker jag att det är precis ett sådant fotografi som jag skulle sätta på min "Happy wall" hemma, svarade jag. Det där är ju sådant jag brukar lyckas med, inte du! Kan du inte lägga det i ditt cv om du ska ha ett nytt jobb någon gång? Du är ju skitsnygg!!! Det är ju nästan så att jag vill ta på dina tutor! Men, visst det framgår inte så jätte tydligt att han håller händerna framför dina bröst så att säga. Det är som när man får kaninöron som överraskning bakom huvudet! Plötsligt händer det liksom! Så du märkte inte ens att han höll upp händerna framför dina peaches, utan fick denna fina överraskning nu?
- Eeeh, ja! Exakt så Monica!
- Du kanske kan be dem lägga in en bildtext?
" Han tar mig inte på brösten egentligen".
- Käften!
- Okey. jag ska vara tyst! Men ärligt, det är inte hela världen! Du vet sanningen och det räcker! Han var ju dessutom skitsnygg, så vad är problemet? Mest synd att han höll händerna framför tänker jag! Du vet det gäller att passa på! Här sitter vi och pratar Gambia och så har du redan ett gratisharem på hemmaplan din lilla gottegris Anna! Varför har inte jag fått träffa dem? Martin är bara avundsjuk! Det kan jag lova!
- Tyst med dig! Jag behöver trösta mig med lite vin Monica!
- Trösta dig? Det behöver nog jag med, för här finns det då rakt inga 18-åriga hunkar som vare sig vill hålla händerna framför eller på mina persikor! Det kan jag då lova dig! Nej, så att jag bokar in nästa Skottfintfest direkt!

Vi lade på och jag log för mig själv i över en timme. Söta lilla Anna, som sagt;
Det blir inte alltid som man har tänkt sig, men det blir jäkligt bra ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar