tisdag 25 februari 2014

Polacken Prackar På Polarna - Prisvärt Pangerbjudande!

Nu kör vi Anna! Den här chansen kommer aldrig att komma igen!
- Chansen? Du menar att vi hittar något vi väldigt gärna vill ha, men inte har råd att köpa? Jo, det kommer nog tyvärr att ske hela livet, med jämna mellanrum dessutom! Eller det var kanske inte så du menade?
- Bah, Anna det är ju värsta fyndet! Vi sparar ju nästan 10.000 kr! Jag har inte heller råd egentligen, men det skiter jag faktiskt i! Renoveringen får vänta så säljer jag lite fonder och så kan jag sälja lite mer gammal skit när jag kommer hem! Jag har ju mina polackhögar att gå igenom! Börjar liksom inse att det inte blir så billigt ändå när man har fyndat på sig så mycket skräp som jag har gjort. Om man köper tripletter av allt för att man vare sig minns att man köpt det eller hittar det man behöver faller konceptet en aning. Jag trodde först att Egypten skulle bli skitbilligt nu med alla attentat och grejer, men det ser rätt mörkt ut. Sååååå, nu kör vi!
- Vad hände med Gambia och småpojkarna då?
- Du får hålla till godo med att titta på Robban, han åker säkert med på resan! Vi kommer inte ha råd att shoppa ändå, så någon bärhjälp behöver vi ju inte längre! Hur bra som helst! Dessutom har vi ju bara Havrix och inga pengar till att uppgradera till Tvinrix, så kanske säkrast att du håller tassarna borta från småkillarna i alla fall Anna! HIV är en rätt trist åkomma med har jag hört! Bättre med cancer tror jag bestämt! Så, så, nu bokar vi!
- Har du och Robert haft ihop det någon gång?
- Eeeh, neh verkligen inte! Har du och din bror det? Det är typ så vi ser på varandra! Vi har däremot slagits när vi var yngre och han har dragit ut mina bikinitrosor på stranden även i vuxen ålder. Inte för att se min rumpa dock, utan för att fylla dem med krabbor! Det är mer så vi jobbar! Det var verkligen en fantastisk upplevelse! När vi var på intensivkurs och tog körkort så trodde tanten vi bodde hos att vi var ett par, så vi fick en dubbelsäng. Vi försökte febrilt byta, men det gick inte. Då byggde han en mur emellan oss i fall att jag i sömnen skulle tro att han var Mattias, min dåvarande kille. Fasan var att jag skulle ta fel och råka skeda med honom när jag sov. Mur blev det, men jag förkunnade att jag hellre sågade av mig armen än att skeda med honom.
- Jag tolkar det som ett nej då Monica!
- Ja, det var korrekt uppfattat! Tycker att du byter samtalsämne Anna! Ska vi boka nu då?
- När ska man betala då?
- Eeeh, typ nu kanske...
- Du menar alltså egentligen inte att vi ska boka, utan att vi skall köpa en resa?
- Så skulle man kanske kunna uttrycka det. Det är lite nu, genast, på studs eller med en gång som gäller så att säga. Det är en avbokning med 3 platser. Den fanns inte för 20 minuter sedan och kommer inte att finnas kvar imorgon. Märker du vilka säljaregenskaper jag ligger inne med Anna? Kan du se dig själv sitta solandes med en drink i handen till toner av exotisk musik? Snorkla i kristallklart vatten och bara götta dig på alla sätt och vis! Jag kan dansa hula hula för dig med lite blommor och annat krafs i håret för att toppa din upplevelse! Nej, tänk bort det förresten! Vore synd om du fick upp den fina drinken igen även om det är all inclusive! Det skulle i och för sig resultera i att du får alla killar för dig själv och det är ju positivt tänker jag! Försök inte heller visualisera hotellrummet som vi kommer dela med mina saker strategiskt utspridda i hela rummet alla´ Malmöresan. Tycker att det är smidigt när man får en tydlig överblick av vad man har med sig på sin resa så att säga och slipper rota runt i sin väska! Vet dock att du inte riktigt delar den åsikten.
- Okey!
- Vasa?
- Boka!
- Va?
- Ja! Kör! Vi åker!
Shit, pommes frites! Caribien here I come! Nu skulle jag bara övertala Robban... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar